Kızlar merak edip telaşlandığım bir konu var.24.5 haftalık hamileyim sağ bacağımda. 2 3 haftadır falan belli bi noktada ağrı oluyordu ,bikaç gün önce kayınpederimi kaybettik misafirlerim çoktu ayakta fazla kaldım ağrıyan bacağım şişmeye başladı hamilelikten desem 2 bacağımda şişer ağrıyan ayağım şişti sadece doktora gittim damar tıkanıklığı olabilir dedi kan sulandırıcı iğne yazdı hemen başla dedi kalp damara git dedi iğneye başladım 3 gündür vurduruyorum ama bugün mide bulantısı ishal halsizlik falan yaşadım iğneyle alakalı mı acaba yaşayan bilen ya da içinizde hemşire vs.olan var mı yazarsanız çok mutlu olurum