Merhaba kızlar
Size bir sorum olacaktı 14 Nisan son adet tarihim bu tarihe göre bugün 9+0 olmam gerekiyor ama doktor geç döllenme olduğunu 2 hafta sonrasından hesaplamam gerektiğini söyledi aranızda böyle olup adet tarihinize göre değilde doktorun verdiği geç döllenme tarihine göre gelişimi ilerleyen varmi hep geriden mi gideceğiz ve doğum da doktorun hesabına göre mi olacak acaba