Bsraa_34 Merhaba hanımlar süt sağma makinesi öneriniz var mı almam gerekiyor mu kararsız kaldım giyilebilir elektrikli gögüs pompasına bakıyorum bilgisi olan var mı 🌷
ozgekader Bsraa_34 ben mamajoo kullandım memnun kaldım ama lansinoh da çok iyi diyolar bildiğim en iyi iki süt sağma makinası bunlar😊
Papatyamom44 Bsraa_34 ben phlipsin pompasını aldım bi önceki bebeklerimde de kullanmıştım çok memnundum
momkrm19 Bsraa_34 görümcem 6 aylık bebişiyle mochi kullanıyor çok memnun ben de izledim hem güçlü hem pratik hem sessiz bi alet. Ben 6 sene önce klasik fişe takılanlardan kullanıyordum çok gürültülü ve prizin yakınında olman gerekiyor falan. Bu yeniler çok hoşuma gitti ben de mochi alacağım
Kfjfjfkfkfldkkf Biraz araştırdım bende lansinoh giyilebilir göğüs pompasını almayı düşünüyorum mochiyle arasında kaldım ama sanki lansinoh daha iyi gibi geldi kullanan tecrübeli anneler var mı acaba ?
ozgekader Damla22306 bende lansinoh istiyodum ama kendim gidip almadım bir gün göğüsüm çok kötü oldu öldüm resmen manuelle sağıyorun yok olmuyo eşimle annem gitti e bebekten almışlar kendileri ama cidden çok iyi çıktı
Damla22306 ozgekader benimki elektrikli olmayandan kendim sağım yapıyordum hastanede lazım oldu bana hastanede bile kullandım ben daha bebek çıkmadan lazım o yaa
ozgekader Damla22306 bende manuel olanı hastanedeyken almıştım göğüs ucum yoktu aden tutamıyodu sürekli sağdım silikon göğüsucu aldım öyle emdi hatırlıyosundur anlatmıştım sana ama şimdi emiyo normal
Damla22306 ozgekader Aselde öyle aşko benimde göğüs ucum yoktu sağım yapa yapa çıktı bende silikon göğüs ucu ile emzirdim 6. Aya kadar onunla emdi sonra kendi bıraktı