ozgerbas awox test o kadar çok yalancı çıkarıyor ki kediye köpeğe yaptırsam pozitifi göstercek nefret ediyorum bu testten zamanında canımı çok yaktı. Umarım bu ay beklediğiniz güzel haberi alırsınız ama döllenme oluşmuş olsa bile 2 hafta bebişinizin burdayım demesi için çok çok erken bi süre. Nerdeyse yeni yumurtlamışsınız hatta belki yumurtluyosunuz. Döllenmeden 10-12 gün sonra rahime gömülüp beta salgılatmaya başlıyor o yüzden inşallah olmuştur da minik savaşçı yoldadır tabi ki ama regle bir iki gün kala başka bir test markasıyla deneyin isterseniz. Çünkü eğer varsa bile şu an çıkmaz çıksa da şu an minicik bi değerle öğrenmeniz sizi keseyi görene kadar en az 3 hafta kalbi görene kadar 5 hafta stresten strese sürükler 🥹 hayırlı haberler alın inşallah ❤️