Kızlar ayrintili ultrasonda rahim ağzı kısalığı var denildi 22 ml çıktı 25 ml altında olan riskli gebelik mis fakat yanlış ölçüm alınmış olabilir dedi doktor alttan ölçülmesi gerekiyor dedi hiç böyle yanlış ölçüm başına gelen varmı doğru mu çıkıyor ki alttan ultrason ölçümlerinde de