ben de ilk başta doğum sancısı mı acaba diye şüpheleniyordum artık alıştım yalancı sancılara 38+3 deyim. Regl olacakmışım gibiyse, belim bacaklarım kasılıyor sızlıyorsa yalancı sancı diyorum aralıklı değil sürekli devam ediyor oluyor sıcak duşla da kesiliveriyor. Doğum sancısında düzenli aralıkla ağrı girecek ve hiçbir türlü geçmeyecek aksine artacakmış. Ağrı başlayınca kendimi duşa atıyorum şuan belime karnıma sıcak su tutuyor ve yalancı sancıları defediyorum 😂 hepimize kolay doğumlar inşallah