denizzderya Merhabalar 2 ay 22 günlük hamileyim.Devamlı miğde bulantım var ve devamlı istifra ediyorum sizce bu durum normal mi?
Silaaaamom2025 denizzderya normal kardeşim normal daha da devam edecek malesef doktoruna prilam Dr yazdır iyi geliyor
ikimelekannesii22 denizzderya normal ilk hamileliğimde 7 ay bulantım kusmam olmuştu ikincide 5 ay sürmüştü
denizzderya Silaaaamom2025 yardımınız için çok teşekkür ederim🙏Yarın doktor randevum var mutlaka sölediğinizi doktora ileteceğim çok sağolun🙏🤲💕
Silaaaamom2025 denizzderya Allah yardımcın olsun bende 20. Haftadayım hala bulantı var ilaçla idare ediyorum🥲
denizzderya ikimelekannesii22 çok sağolun baya bir zorlanıyorum açıkçası ilk hamileliğim🙏Çok sağolun💐