Sevda0444 Merhaba kızlar Adetim tam 5 gün geçikti test yaptığımda negatif çıktı 2 defa yaptım aranızda sonradan pozitif olan oldumu
Pemberuya Sevda0444 enfeksiyon İçin serum takmışlardı bana o reglimi geciktirmişti böyle bişey olduysa eğer ya da stres mevsim geçişi vs de etkiliyor inşallah tez vakitte hayırlı evladınız olur🥰
busetekerr Sevda0444 vallaha canım benim de adetim şuan 13 gündür geçiyor ben 3-4 gün geçtiğinde yaptım negatif çıktı 8-9. Gün tekrar yaptım pozitif çıktı yani olabilir mi olur inşallah hayırlısı bakalım 🌸❤️😘
Sevda0444 Pemberuya bende öyle birsey olmadi ama geçen ay rahimde kan pıhtılaşması vardı ilaçlar kulandim sonra tekrar gittim kontrole ozamam bisey yoktu acaba ondan dolayımi ama gecen ay afet olmustum
Seymaoner0202 Benimde dört gün gecikti bir kaç gün daha bekleyip öyle test yapmayı düşünüyorum Allah hakkımızda hayırlısını versin inşallah 🤲🥰
Seymaoner0202 Normalde 13 haziran adet tarihim 5 ve 6 haziran lekelenmem oldu bakalım iki gün daha beklicem olmazsam artık test yapıcam
Sevda0444 Seymaoner0202 Aynı şeyleri ben de yaşadım canım, lekelenmeden sonra pozitif çıkmıştı testim 🥺 İnşallah sende de öyle olur🤲🏻❤️ Benim bi kizim var 1,5 buçuk yaşında
Seymaoner0202 Yaa maşallah Allah bağışlasın darısı tüm isteyen anne adaylarına inşallah vardır canım ya iki buçuk yıl evliyiz eşim çok istiyor 🤲🤲🤲🤲🤲🤲
Sevda0444 Seymaoner0202 çok teşekkür ederim amin insallah Rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️❤️
Seymaoner0202 Kızların test yaptım negatif çıktı bugün 5 gün adetimin gecikmesi neden böyle sonuç aldım 🥹🥹🥹☹️☹️😢😢
Sevda0444 Seymaoner0202 sıkma canını canım bi kaç gün sonra tekrar test yap istersen bende bugün regl oldum🥲
Seymaoner0202 Dilarakrdmn ilk defa böyle oluyor normalde üç gün geçip üçüncü gün hemen oluyordum bu ay 13 de olmam lazımdı hala olmadım
Seymaoner0202 busetekerr amin inşallah bakalım cumaya kadar beklicem cuma gününde olmazsam artık gidip kan vercem
Seymaoner0202 Allah hakkımızda hayırlısını versin inşallah isteyen bütün anne adaylarına Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲🤲