defnevedoruk Obirtazeanneee 2 gece önce sancım çıktı açıklık yok, sezaryen olacağım günüme kadar doğurmak istemiyorum 37+2
dilekaltindisci Obirtazeanneee ikinci gebeliğim, 36+1de nst de sancı çıktı ve 2 santim açılmam vardı, hemen sezaryene alındım.
aylinpalaa Obirtazeanneee bakılmadı sezaryen olacağım zaten 2.gebeliğim bu su, kanama vs olmadığı sürece açıklık bakılmayacakmış
Ceren1996 Obirtazeanneee 36+4 de gittim çatı kontrlu oldu açıklık yok. Ama nstde 1 tane kasılma sancı çıktı. Şuan 37+1 olduk
Emosh123 37+1 im en son 35+2de gitmiştim sancı çıktı açıklığa bakıldı yoktu Dr bu sancı doğuma götürmez dedi. Yarın tekrar muayenem var ustlerde kalırsa açıklık olduysa cevap atarım. İkinci gebelik