Hamileliğimin ilk 4 ayı çok sıkıntılı geçti bu haftaları görmek neredeyse hayaldi benim için şükürler olsun sağ salim doğum yaptım ve kısada olsa hikayemi artı ve eksi yönleriyle anlatmak istedim..
Normal doğum ıcın cok bekledim her tuşa bastım diyebilirim ama kızım cok inatçı çıktı 28. Haftadan beri baş aşağı pozisyonda olsa da kanala girmedi bir türlü 38. Haftada kontrole gittiğimde doktorum biraz daha bekleyelim dedi 1 hafta sonra tekrar kontrole gittiğimiz de bebeğin gelişiminin artık durduğunu hiç kilo almadığını suyunun da azaldığını söyledi bende riske atmak istemedim suni sancı ile doğum yapmayı da gözum kesmedi 😊 doktorumla konuşup sezeryan kararı aldım 2 gun sonra yatışım yapıldı normalde ameliyat öncesi sonda takıyorlardı ama ben uyuştuktan sonra takmalarını istedim hemşireler de kırmadı beni sağolsunlar 😊 Ameliyathaneye indik doktorum güler yüzle karşıladı beni orda, anestezi doktoru iğne yaparken doktorum bana destek oldu elimi tuttu konuşup sakinleştirdi iğne yapıldıktan sonra hafif bi sıcaklık hissettim ayaklarımda Çok geçmeden kızımın sesini duydum o an öyle güzeldi ki Rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin inşallah.. Kaç saat uyuşuk kaldığımı hatırlamıyorum odaya çıktığımda karnıma kum torbası koydular en çok karnıma bastıracakları andan korkuyordum ama hıcbırsey hissetmedim diyebilirim.. Beni sadece ayağa kalktığım ilk an zorladı yürüdükçe ve hareket ettikçe agrılarım da geçti.. Ameliyat sonrası baş ağrım oldu ne kadar kahve su içsem fayda etmedi günlerce kafamın içinde sesler duydum bir ara sağ kulağımda hafif bi işitme kaybı yaşadım çok korktum yalan değil geçmeyecek kalıcı olacak sandım tamamen anestezi yüzündendi hepsi beni ameliyattan daha cok spinal anestezinin yan etkileri zorladı 12 13 gün sonra geçti gitti hepsi.. Çok şükür kızımı sağ salim kucağıma aldım darısı tüm bekleyen ve isteyenlerin başına olsun 🩷🩷