Turuncukelebek Doktoruma daha önce arkadasım doğum yapmıs çok güzel geçmiş sezeryanı çok bilgili bir kadın dedi evet bilgili fakat içeri bi giriyorum hep bilgisayar ekranına bakıyor oluyor direk en son ne zaman geldin diyor sonrada geç uzan diyor hiç yüzüme bakmadan bir tebessüm etmeden direk bebeğe bakıp kalp atısı dinleyip yolunda herşey kalabilirsin diyip tekrar ekrana dönüyor ve asistan bişi dicekse diyor biz ordan toplam 5 dakkada çıkıyoruz bense bir tebessüm hoşgeldin nasıl gidiyor bir sıkıntı var mı demesini bekliyorum yani hiçbişi sormadan etmeden bana normal gelmiyor hiç tahlil istemedi sigara içiomusun demedi ki normalde sorması lazım en son gittiğimde 13.hafta oldum ocean mommy kullanayımmı dedim ki diğer 2 gebeliğimde hep kullandım drlar hep veriyor ne için vitamin içeceksin vitamin zayıflara verilir sen kilolusun viramine gerek yok dedi ne alaka kiloyla belki çok abur cubur yiyorum hep bebek anne vücudundan aldığı için herşeyi vücut ekstra vitamin istiyor özellikle bu cümlesi beni çok irite etti çok uzun yazdım özür dilerim sizce deneyimliyse devam et mi dersiniz yoksa başka Dr mu
tahamommy Turuncukelebek herkesin her doktorla enerjisi tutmayabiliyor bence, çok ilgisiz davranmış daha haftan erken doktorunu değiştir bence ilerde daha çok destek ilgi bekleyeceğin günler gelicek çünkü çekinmeden herşeyi sorabilmek önemli
Accountant Turuncukelebek değiştir valla deneyim hepsinde var ben 28 haftalıkken değiştirdim tecrübesi için devam ediyordum ama en ufak soruda üstten bakarak cevap veriyordu bunu benim kızım bile biliyor diyordu insan birazda kendine güven verecek heyecanını kursağında bırakmayacak bir doktor istiyor ki çok haklı bir istek o kadar para döküyoruz devlet hastanesi muamelesi görüyorsak anlamı kalmıyor keşke daha önce değiştirseydim pişmanım yani
Turuncukelebek tahamommy evet haklısınız aslında uygun fiyat veren bi hastane diye seçmiştim ama bir başka şubesi var ona bakayım
Turuncukelebek Accountant o nasıl bir doktormus benim kızım bile biliyor ne demek ya birde para alıyor çok iyi yapmıssınız valla
Accountant Turuncukelebek ben hatayı geç değiştirmekte yaptım işte o yüzden memnun değilseniz değiştirin tek tavsiyem bu şuan gittiğim doktor daha ilgili ama geç başladığım için o bağ yine kurulmuyor bir kaç kez daha gideceğim sonra doğum olacak zaten diğerine mesai saati dışında doğuma geliyor musunuz diyordum alkollü yemekte olmazsa tatilde olmazsa hasta olmazsa öyle geleceğini söylüyordu bunuda mutlaka sorun mesai saati dışında doğuma gelip gelmemesi de çok önemli
Turuncukelebek Accountant mesai saati. dısında çocuklarını bırakıp gelemezmiş ama sezaryen olacağım zorunlu bilmiyorum 1.doğumum özelde cok güzel geçti 2.ciyi 2 yıl önce devlette yaptım başıma gelmeyen kalmadı o yüzden çok korkuyorum diyorum bazen aman suratsızsa boşver iyi doğurtsun yeter hakkımızda hayırlısı olsun
Tazeanne2016 Değiştirin bence de benim de kilom var ama hamileliğimin başından beri vitamin kullanıyorum , ayrıca bunun kan değeri ile alakası var kiloyla değil ,doktorunuzun söylemi çok şaşırtıcı , enerjinizin uyması çok önemli sizin ki baştan tutmamış