busraa9090 ben isiliğe benzetemedim daha çok yenidoğan sivilcesi gibi. Endişe etmene gerek yok annesi geçmesi için bişey de yapma kendi kendine geçiyor benim kızımda da tek tük çıkmaya başladı araştırmadım hiç ama karşıma çıkan bazı yerlerde bizim hormonlarımız yüzünden çıktığı yazıyordu bazı yerlerde de çocukların tam doyduğunun belirtisiymiş. Ama korkulacak bir şey değil merak etme. Sağlıkla büyüt bebişini 💓