Kızlar 5 haftalığım bir sürü post açtım kısaca özetliyorum. Kese bozuk dedi doktorum 2 gün arayla yaptığı muayenede. Çok az lekelenmem var diye progestan 200 başladım. Kullandığımda kesiliyor ama şimdi leke geldi kullanmama rağmen. Yarın doktora gidicem ama normal mi progestan kullanmama rağmen leke gelmesi? Başına gelen var mı