rmkrtl kasık ağrın var mı bende bugün gittim lekelenmem çok şükür geçti ama kanama alanı geçmemiş daha dedi çünkü kasıklarımın ağrısı huzursuz edecek düzeyde oda kanama alanı olduğu için dedi normalde de kullanıyorum prkgestanı devam et dedi düzenini aksatma gerçekten çok iyi geliyor