Araskomom Kızlar selaamm, devlet hastanesinde sezeryan doğum gününü hangi hafta veriyorlar bilen var mı?
Edizhr Araskomom valla 2. Sezeryanımı 2021 de devlette 39+5 te yapmıştım şimdi 3. Hamileliğim yine devlete gidiyorum 26+3 bakalım bunu kaçıncı haftada alacaklar
ozgekader Araskomom bu değişiyo benimle aynı doktora giden arkadaşım 38.haftasında doğum yaptı Ben 39+6 ya verdi doğum tarihimi o günde suyum geldi normal doğumum başlamıştı değişiyo bildiğim kadarıyla
Mry2020 Araskomom ben özele gidiyorum doktor 38+4 e verecekti her şey yolunda olduğu için 39+2 ye ikna ettim 39 öncesi erken geliyor bana
Araskomom Edizhr benim ikinci doğumum ama arası 1 yıl olduğu için 39. hafta dediler ama daha erkende olur dedi doktor ama ben şeyi merak ediyorum hangi haftada şu tarihte gel diyorlar
Edizhr Araskomom canım bana 2. De 3 4 gün öncesi şu tarihte alalım dedi tahlilleri yaptır anestezi ile konus falan dedi herşeyi yaptım dediği tarihte aldı