Petunyaela döllenmeden sonra bebeğin rahime yerleşmesi tutunması falan 10-12 gün sürüyor ve beta da bu süreçten sonra salgılanmaya başlıyor. Reglden çok çok erken öğrenilmesi sizi oldukça fazla strese sokar. Bekleyebilirseniz ki bence psikolojik açıdan en iyisi bu en kötü regle 1-2 gün kala yapın test. Ben lekelenme yaşadığım için 1 gün önce öğrenmiştim ve doktora da kan tahlilinde pozitifi gördükten 5 gün sonra gidebilmiştim sadece keseyi gördü o da alttan zar zor 😂 sonra bide bebek oluştu mu oluştuysa kalbi atıyo mu atıyosa iyi mi falan diye 10 gün de öyle stres olmuştum 🥹 imkanım olsaydı lekelenme yaşamamış olsaydım önceki aylardaki hayal kırıklığı yalancı pozitifler yüzünden 10 gün bekliyip öyle kan testi vericektim nasip Ogün öğrenmekteymiş. Ama yararı olur mu bilmiyorum ilk gebelik belirtimi ben 10 gün sonra yaşamıştım 3 gün sonra da testte pozitifi görmüştüm