Ebefel Bende de Panik Atak var iki gebeliğimde de spinal oldum hiç pişman değilim üçüncü yolda kısmetse onu da öyle düşünüyorum olası durumda hemen müdahale ediyolar zaten ben ikinci doğumumda moralim çok bozuk bi şekilde ağlayarak girmiştim doğuma (ailesel Sorunlar yüzünden) sonlara doğru kötüleşince uyuttular beni uyanana kadar da zaten çıkartmıyolar ameliyathaneden yani hiiiç korkulacak bişey yok inanın üstelik ritim bozukluğu, astım ve kapakçık açıklığıda vardı bende 🌸 içinizi rahat tuttun çok mükemmel bi duygu