Kubra0021 Burnosunn_annesi valla ya Diyarbakır okadar sicakkki nefes alamıyorum klima var Allah’tan sabah akşam çalışıyor yoksa şimdi ölmüştüm kesin🤣🤣
Burnosunn_annesi Kubra0021 oralar sıcak demi Allah yardım etsin kuzum ya🥵🥵 hormonlar zaten ayrı darlıyor😂
Mavili1480 GirlandBoy_Mom Benimde en son öyleydi canım baya oldu gideli galiba hala aynı doktor dinlen dedi ama ne mümkün 🥲
Mavili1480 GirlandBoy_Mom Benim tahminen 3 haftam var canım 38 de alırsa daha erkende olabilir dedi 🥲
Meriveannesi GirlandBoy_Mom ah canın nerelerdesin 🤗benimde çarşamba randevum var çatı muayenesi yapılır mı bilmiyorum🥲 en son makat geliş di dönmüşmüdür dönermi kafamda sorular iki hareket etmek istiyorum doğum başlar korkusu var 😫