Gizem993 Önce Derya hanıma gittim çok pişman oldum.Kendisi kontrol süreci içinde bile uzun tutuyor muayeneyi.İnsan özel hastane de özel ilgi istiyor ve sonuna kadar veriyor.Ayrıca ödediğimiz ücretinde az olduğunu düşünmüyorum ama beğeniyorum muhtemelen doğumda da birlikteyiz.☺️