Mor-kelebek
Narin Ece hanım var sürekli randevumu ona denk getirmeye çalışıyordum . Çok ilgili çok güzel bir doktor ultrason da bebeğime bakarken bile babası gel bebeğine bak kalp atışını dinle demişti çok duygulanmıştım onu demesi bile insanı o kadar rahatlatıyor ki , muayeneden önce ebelerin odasına gidip tansiyon kilo ve birkaç bilgi vermen gerekiyor ebelerin de şimdiye kadar hepsi çok tatlıydı :) . Bebeğimin böbreğinde büyüme olduğu için narin hanım artık perinatolojiye gitmem gerektiğini söyledi o yüzden artık özel bir hastaneye gideceğim .
Bu ara da 7 aylık gebeyim hep narin hanıma randevu aldım sadece bir kez asistanına denk geldim bir beyefendi vardı .