Hashasim2020 8 haftalık hamileyim 3-4 gündür geceleri ayaklarımın altı çok sıcak oluyor yanıyor resmen, soğuk bir yerlere koyuyorum ya yaşayan var mı? Kan değerlerimin hepsi normal bu arada sanırım hormonlardan oluyor
Pamuksekercim Hashasim2020 valla cnm bende 7+4 deyim ellerim ayaklarım yaniyo geceleri bende uyuyamıyorum geri kalkıyorum az gezip geri yatıyorum
Busra032 Hashasim2020 benim 2. Gebeliğim ilkinde de yanıyordu ayak altlarım şimdi de yanıyor çorabı ıslatıp giyiyorum klimaya tutuyorum o derece siz düşünün 🤣 36+6
[silindi] Hashasim2020 benimde ilk haftalar öyle basladi doğurana kadar hatta doğurdum bebek 7-8 aylik olana kadar yanıyordum ayak tabaklarimi avuç iclerimi duvarlara yapıştırırdım
Aysakyld Çok normal canım bende 34+5 im bende de aynı durumlar oldu şu an daha fena çekiyorum normal bir durum.