Arzumkartall bebeğin duruş pozısyonuna göre belırleniyor aslında ama tabı özellerde kendın nasıl istersen . Devlet hastaneleri hep normale zorluyor aksi bır durum olmadıkça . Ben özelde ıstekli sezeryan yapmıştım Sımdı 2. Gebeliğim yine sezeryan olacağım ilk bebeğimi normal yapmış olsaydım bile ıkıncı bebeğim makat pozısyonunda ve artık donmez dedi doktor o yüzden mecburi sezeryan olacaktı