Ofinisss @kahvesever__ Ben de yarın işe götürmek için yemekleri yaptım, bir kase tarhana çorbası içiyorum şimdi :) size de afiyet olsun
keyfimin-kahyasi-misin kahvesever__ çok güzelmiş bizim buralarda yok boyleleir hep altın varanklilar falan var dndn