4cocuklumommy Direkt kafada bitirmek ve bıçak gibi kesip atmak gerekiyor yoksa günde 3-5 onlar çoğalıyor ve bırakılmıyor bende yeni bırakanlardanım 🌸
Tutaste_ Byza124255 yok bıraktım ben hamıle oldugumu 6. Haftada ogrendım 9. Hafta gibi bıraktım eşimde bıraktı benimle yoksa asla bırakamazdım
1oglanannesi ayker12 biliyorum farkindasindir kendinde ne kadar zararli oldugunun gunde 1 defaya indir bari Allah yardimcin olsun 😕
Dygu09 ayker12 Bende çok muzdaripim bu konuda canım deli gibi sigara istiyor resmen aşeriyorum yarım yarım içip azaltmaya özen gösteriyorum vicdanım asla susmuyor
Dygu09 Tutaste_ Mükemmel bir irade 🫠 Aslında içmekte istemiyorum midem yanıyor her içtiğimde ama beynim susmuyor resmen
Tutaste_ Dygu09 şey gibi düşün moralimiz kötü olunca ya üzülmeyi seçeriz yada unutmayı. Canın çekince müzik aç uyu yapboz gibi bişey le ugras gibi gibi. Canım cekmedimi oyy oyle cekti ki ama içmedim eşimde bırakmasaydı ben içerdim evde içen biri olsaydı. Oruc gibi acıkınca Bi şeylerle ugrasıp unutmaya calısıyoruz onun gibi
Ayden6 ayker12 ben 8. Haftadan sonra tiksinmeye başlamıştım öylelikle bıraktım siz kaçıncı haftadasınız
Sevgii_ ayker12 ilk hamileliğimde azaltıp içmiştim. 2. Hamileliğim şuan ilk 3 ay nefret ettim kokusundan içmedim bıraktım rahatım dedim ama olmadı 4. Ayda öyle çok canım istedi ki şimdi tekrar azaltıp içiyorum
Esrauznn Gebeliğimi öğrendiğim an son sigaramı içip vedalaştım. İlk baş zor geldi ama bebeğimi bile bile riske atmaktan daha zor değildi. Sonradan iğrendim şu an eşim içiyor ben kaçıyorum. Sadece irade gerisi kolay yaşamış birisi olarak söylüyorum inanın
Nurrrr22 ayker12 16. Haftamdayım ben çok zorlanıyorum senelerdir içiyorum 1 bucuk paket iciyordum 5 ile sınırladım hamileliğimden itibaren ama çok zorrr
Morrinah Haftaya kadar günde 5 adet içtim bazen hiç içmedim bazen bir tane içtim sonra bışak gibi kestim 28. Haftaya geldik bile umarım bırakırsın ama çok strese giriyorsan asla zorlama kuzum stres daha kötü demiş arkadaşıma doktoru min düşür