hayirlisi06 harika😍. Canım benim oğlum 5 yaşındaydı ikizlerime hamileyken. Şuan oğlum 7 kızlarom 2 yaşında olucak ve ben hamileyim 😂 anlayacağın 4.çocuğa hamileyim. Dışardan görğp hamile olduğumu bilenler halime acır gibi bakıyor, halbuki en zenginleri benim evim kim ne derse desin evlat can ciğerdir, evet bir süre zor kolay değil ama zorluğu kadar mükemmel bir duygu. Üstelik ikiz büyütmek bence tek bebek büyütmekten çok daha keyifli. Aralarındaki ilişkiyi görsen erirsin🤤🤤 ben bana acır gözlerle bakıp, napcıaksın sen ya falan diyenleri duymamazlıktan geliyorum sanki kendileri bakıcaklar beyinsizler 🥶 ben bu son hamileliğimi zerre kadar istemexim asla düşünmüyordum 3 çocuk tamma diyordum, ama oldu bir kere tüplerimi bağlatacağım doğumda bu yavrum son olsun sefakız olsun bayramlarda kapımızı çalan el çocukları değil kendi çocuklarımız olsun boşverrr😍
Böyle anlatırım 😎😎😎