Deleted33000 bebek_29 hergun değişiyor ama 12 den önce olmuyor yatağa ne kadar erken girersem gireyim hep öyle oluyor gündüz de uyumaya firsatim olmuyor
Pinnar7 Çalışırken erken kalktığım için 10 u geçmiyordu resmen uyuyamam 37 ye kadar da çalıştım şimdi 38 deyim sabaha kadar uyumuyorum
MinikBrokoli Bende genellikle 12,1 gibi uykuya geçmiş oluyoruz. Sabah 9 da mesaimiz başlıyor 😇 gün içinde çok yorgun olursam ikindi gibi yarım saat bir saat kızım oyun oynarken kestiriyorum😇