Beyzahas böyle bir değerin gözünden kaçması doktorun büyük ihmalkarlığıdır normal bir insan icin bile yüksek 7.79
Normalde 4,5 maksimum değerdir üstü yüksek sayılır ancak hamile bir kadında bu değer maksimum 2,5 istenir oda üst sınırdır 2 nin altı 1,50 seviyelerinde olması için gerekli ilaç tedavisi başlanır. Hiç beklemeyin dahiliyeye gidin eğer özele gidiyorsanız endokrinoloji bölümünün tam alanıdır. Bebeğin zeka gelişimi için hamilelikte sıkı takip ister kadın doguma gider gibi her ay dahiliyede kan verip değerinize göre ilac kullanmanız lazım. Genelde kadın doğum doktorlarıda yönlendirir doktorunuzu değiştirmeyi düşünün bence.🙏🏼