minikari Kızlar 12. Haftadayım 6. Haftadan 11. Haftaya kadar iştahım yoktu mide bulantısı kusma vardı mide bulantım ara ara yine oluyor ama şimdi çok acıkıyorum 2 saate bir midem kazınıyor açken de mide bulantısı oluyor sizde de böyle miii
Asena6532 minikari ben de aynı durumdayım ya 11. Haftaya kadar bulantı öğürme 12 de kesildi hemen acıkıyorum umarım geçici bir şeydir yoksa şimdiden böyle yersem doğuma vinçle giderim😀😀
mor_menekse1 minikari kız benimde ya sürekli midem kaziniyor gücüm takatim kalmıyor 6+3 olduk birşey yesem tutuyor bir iki saat olmadan acikiyor hissi oluşuyor 😄 napcaz böyle
Celestial minikari ben de 12ye yeni girdim 11+2den beri falan acıkıyorum ben de. Bulantım zaten hiç olmadı ama biraz bazen iğrenmem tiksinmem falan oluyodu çok iştahlı yiyemiyodum yani ama şu an ağzıma göre bişeyse yiyorum özellikle geceleri çok acıkıyorum yatarken nerdeyse hep açım 😂 sabahta kurt gibi aç uyanıyorum ki normalde sabah kalkar kalkmaz bişey yiyebilen biri hiç olmamıştım 😂
minikari MadameTussauds yesem ayrı yemesem ayrı yemek sürekli açlık oluyor ve acıkıncada elim ayağım titriyor 😂 Göbüşünüz çıktı mı biraz 1 aya ertelemişti doktor hafta içi randevum var cinsiyet belli olur mu acaba 12. Haftada öğrenenler varmış
Busraatpl minikari 11+6 ydım cuma günü erkek gibi dedi bana ama yarın fetal vericem zaten 10 güne netleşir
minikari Asena6532 hahaha ya ben de öyle ne yiyeceğimi şaşırdım valla 😂😂 demekki belirtiler aynı benimde bir an da kesildi ama acıkınca arada mide bulantısı oluyor yemek yiyince geçiyor sanki içimde sonsuz boşluk var 2 saatte bir aç 😂
minikari Busraatpl fetal siz mi istediniz doktor mu önerdi canım 😍 insallah benimki de gittiğimde cinsiyet belli olur ilk gebelik çok merak ediyoruz ama tabiki en önemlisi sağlıklı olması
MadameTussauds minikari Hic sorma su icmeye korkuyorum ya sislil yapiyor ya midemi bulandiriyor Yarin doktor randevum var benimde bakalim 🥰
Busraatpl minikari ben zaten istiyodum doktorum bidakine 2 li tarama yapıcaz deyince ben fetal düşünüyorum dedim oda kararı bana bıraktı
minikari MadameTussauds benimde perşembe günü 🥹 1 ay olcak görmüyorum dualarım buradaki tüm kız kardeşlerime hepimiz sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım bebişimiz sağlıkla büyüsün gelişsin hamileliğimiz sorunsuz kolaylıkla geçsin 😍😍🤲🏻🤲🏻🌸🌸💐
minikari Celestial ay aynı benim gibi 😂😂 bide normalde 11 12 kere kadar uyurdum bu hafta hep 9 da aç şekilde uyanıyorummm
Ozgemlym minikari 11+5 iz bizde mide kazınması değilde sanki yeyince mide bulantımı geçiriyor gibi sürekli bişeyler atıştırmak istiyorum 😊 ama yemiyorum daha çok sıvıyla bastırmaya calısıyorum o hissi
minikari Ozgemlym bende açken mide bulantısı oluyor o yüzden yiyorum hep bir şeyler ama midem de kazınıyor tuhaf bir şekilde 🥹