happyboy_ canım hamile olan sensin en çok senin hakkın isim koymak, benim eşim de babasının adını koymak istedi diretti tek isim olacak diye kayınpederimle babamın ismi aynı Allah’tan ama ben istemiyodum kesinlikle iki isme ikna ettim ikinciyi ben koydum birkaç ay sürdü tabi ama net şekilde bu olacak diye söyledim tepki gösterdim anlaştık sonunda. Kv de geçen akrabalarının yanında 1.yi oğlum dedi 2.yi de ben bunu koyun dedim onlar da koydu dedi 🤦🏻♀️ çok sinir oluyorum ya bu çocuğu biz taşıyoruz doğruyoruz kimseye düşmezz