Mucize0 shrnur Ayy canim ben 7. Haftalığım ama hiç iştahım yook bel ağrım ve kasık sızlama şikayetlerim var 😐
Pamuksekercim shrnur bende 7+4 düm mide bulantısı kusma ile devam ediyorum sağ salim kucaklarimiza alalım ins
melikeyimmmmm shrnur 9+3 ten selamlar iştah bi var bi yok sabah bulantıları bi var bi yok bel ağrısı hiç gitmiyor 🥲 halsizlik de sağ olsun hiç gitmiyor hep üzerimde
1Nihan shrnur selam kızlar bende bugün tam 10 haftalık oldum yarın kontrolüm var inşallah herşey yolundadır çok bi şikayetim yok çok şükür bu hamilelik daha rahat geçiyor 5.5 yaşında bi kızım var onda sürünmüştüm 9 ay ama bu şuan baya rahat diyebilirim kızıma göre 😁
1kovakizi Bugün 9 haftalık olduk acıkınca bulantı hissi hala çok rahatsız edici çıkartmasam da..Kasıklarımda ara ara batmalar oluyor ve sürekli uyumak istiyorum 😂 Fiziksel olarak hiç değişim yok göğüsler dışında
Fyz123456 1kovakizi aynııı bende öyle kusmuyorum ama deli gibi hep acıkıyorum yemezsem midem bulanıyor 😂 10.haftaya girdim bugün
Mlkktsl Bende 8+2 haftalığım. Hiç mide bulantısı falan yok çok şükür. Bazı şeylerden tiksiniyorum sadece. Yorgun hissediyorum kendimi 🥰
melikeyimmmmm Mucize0 ben öğrendim öğreneli var bacım doktorum normal dedi aşırı olmadığı sürece sende bi danış doktoruna için rahat etsin
ZzZeynepppp 10+2 çok şükür bulantı yaşamadım ama bel ağrım çok göğüslerim aşırı hassas iştahım çok fazla açık
usermomy ZzZeynepppp bende 10+2 sabah bulantıları geçti bel ağrım vardı sindi ayakta çok durunca olyo iştahım aynı insallh açılır biraz 10 gün var randevuya İnsalh hersey yolundadır
[silindi] 9+3 üz. Hep yatasım var yani gün içinde hiç kalkmasam kalkmayacağım uf bu çok sıkıcı 🥱 mide bulantısı da yemek yedikten sonra oluyo yemesem de oluyo alıştım artık galiba 🤣
Ikraa_22 shrnur tam 8 haftalık oldum ve bütün belirtiler gitti gibi düne kadar kusuyordum o durdu şimdi kusma hissi var koku hassaiyetı var kusma gitmesı normal mı onu anlamadım