Minnakpopus Gamzeeeek yani her bebeğin gelişimi farklı. Benim o haftada 2500 e yakındı mesela. Bizim bunu bilebilmemiz için ultrason cihazı olmamız lazım.
Gamzeeeek Minnakpopus sadece benimle aynı haftada olan annelerden kendi bebeklerinin kilolarını duymak istedim ona göre bir ortalama yapabilmek ici yani yoksa benim bebeğimin kilosunu bilemeyeceği izi bende biliyorum 😅
Gamzeeeek Kkardelenn1 evet herkes son haftalarda hızlı kilo aliniyor diyor bakalım bı de ben aşırı odemliyim yüzüm elim ayağım sizde durumlar ne
Kkardelenn1 Gamzeeeek bende iyice ağırlaştım yatarken hiçbir pozisyonum rahat değil ayakta durmak istesem baskı oluyor hemen son 3 hafta sabır diyorum 🥹😁
Gamzeeeek Kkardelenn1 evet evet ödem çok ve dediğin gibi otururken de yatarkende hiçbir şekilde rahat değilim ama son 25 gün diyorum bende sizin ne zaman dogum
Kkardelenn1 Gamzeeeek 37. Haftada başlatırız dedi 8 temmuza denk geliyor dediği hafta dönmüş olursa kızım suniyle normal deneyeceğiz dönmemiş olursa sanırım sezeryan olarak devam edeceğiz
defnevedoruk Gamzeeeek aynıydı benimkide 32de 1970 34te tam 2500 küsür olmuştu 36+5te 3250 şimdi 37+6da kontrolüm bakalım kaç olcak