Bebeask En iyisi awox diye awox almıştım hatta burdada paylaşmıştım Kuruma çizgisi yapar mı diye. Yapiyormus beş gün önce testte silik çıkmıştı bugün adet oldum 😔 beta hcg 0.1 den düşük
Melisalp Bebeask canım belki de kimyasal oldu teste güvenmiyorum ben ama aynı gün beta hcg verdin mi silik çıktığında
Busranur_mnts Bebeask ben geçen ay 5 6 tane awox yaptım hiç çizgi çıkarmayı beyazdı adet oldum bu ay gözle görülen hafif çizgi gördüm ertesi gün de yaptım az daha belli olmuştu öyle öğrendim
yesildeniz_ Bebeask profilinize girip baktım ben şoklardayım 10 tane awox test yaptım böyle kuruma çizgisi görmedim. Pembe çizgi çıkmış resmen beta değeriniz bu kadar düşükken bide. Acaba 5 e falan yükselip tekrar düşmüş olabilir mi kimyasal gebelik gibi
Bebeask Melisalp yok veremedim adetime daha vardı biraz bekleyeyim dedimcok üzgünüm. Bugünde nimo ile yaptım ilk idrarla bariz çift çizgiydi. Ama kan verdim 0,1
Feyyzaa Busranur_mnts benim testime de bakar mısın 7 gün var daha awox 
Busranur_mnts Feyyzaa göremedim canım ben çatlamanın 7ö günü ysptım negatifti 8. Günü 5. Dkda çok silik gördüm adete 4 gün vardı
Feyyzaa Bebeask yaaa öyle mi diyorsun awox yanıltır mıııı daha 7 gün var diye vermedim kan 
Bebeask Feyyzaa binde birdir belki o da bize denk gelmiş. Bence sende kesin var çünkü baya köyü cozgi
EdaBr Kızlar benimkisi de böyle çıktı yarın adet günüm, henüz geçmedi ama bazı belirtiler de var. Silik ilk defa gördüm şu ana kadar hiç böyle olmamıştı kuruma çizgisi bu mu oluyor acaba
Busranur_mnts dilarakocc ben klomne kullandım ultrason takibinde görüldü ama yumurtlamada olan şeffaf akıntıyı da görmüştüm bu ay diğer aylarda olmamıştı cuma ctesi pazar akıntı gördüm ptesi de ultrasonda çatlama olmuş olarak görüldü hafif sızı ağrı olabilir