3melekannesiyim ilk kimyasal gebelik yaşadım 5 haftalıktı kese boştu adet olur gibi ağrısız bi düşük yaptım sadece biraz parçalıydı iki ay sonra hemen tekrar hamile kaldım 12.haftaya kadar progestan kullandım alttan fitil olarak aldım ağızdan hiç almadım akşamları yatmadan önce kullanıyordum çok şükür sonra bir sıkıntı olmadı şuan 34 haftalık olduk 15.haftaya kadar dikkat edin ev işi yapmayın sonrasında bütün işlerimi hallettim kanama olursa mutlaka doktorla görüşün bol bol dinlenin ❤️