3melekannesiyim 6+4 teyim adet kanaması gibi kanamam oldu acile gittim kan sonuçlarım normal çıktı alttan muayene de kese görünüyordu bebek yoktu hala kese sağlıklı görünüyormus Dr progestan 200 mg yazdı kullanan yada aynı durumu yaşayan var mı
Pelinak 3melekannesiyim ben 6. Haftamdayım bugün öğlen doktor kontrolüne gittim kese gözüktü bebekte gözüktü kalp atışlarını dışarıdan duyamadık ama kalp atışı var dedi doktor herşey normal ilerliyor birdaha 3 hafta sonra gel dedi. Birkaç saat önce kanamam oldu acile gittik kese bebek kalp atışı hala gözüküyor ama kalbi zayıf atıyor dedi normalde olabilirmiş daha çok küçük olduğu için yada durabilirde kalbi dedi progestan verdi banada 1 hafta sonra tekrar gidicem kontrole
Quennnn58 3melekannesiyim 5.5 haftada kanama oldu progestan 200 mg 4 tane kullandım günde sen se bol bol tüket , 7.5 da kalp atısın gtiim
dedimolabilirrr 3melekannesiyim evet bende kullandım 8. Haftamdı sanırım 1 hafta kullandım ondan sonra bıraktırdı doktorum bir daha da kanamam olmadı ama 12. Haftaya kadar cinsel ilişki yasak ağar eşya vs taşımak yasak bunlara dikkat edin sizde
S-nur1 Ben kullanıyorum ama tüp bebek olduğu için önlem amaçlı kanama durumu yaşamadım hiç inşallah bir sorun yoktur sizin de progestan kuvvetli bir ilaçtır
3melekannesiyim Pelinak bende bugün gideceğim geçen gün sadece kese vardı bebek yoktu dua edin inşallah kalp atışını duyarım
3melekannesiyim Quennnn58 6+5 de gittim işte kanamam olduğu zaman sadece kese vardı bugün 7+0 Dr kontrole çağırdı hastaneye gidiyorum dua edin 🙏
Elif3419 3melekannesiyim ben 4 aydır önlem amaçlı kullanıyorum sabah ve gece yatarken vajinadan fitil olarak korkulacak birşey değil canım rahatlıkla kullan fitili koyduktan sonra en az yarımsaat yerinden kalkmaman gerekiyor diye biliyorum
3melekannesiyim Elif3419 direk ağızdan alıyorum ama gerçekten baş dönmesi yapıyor Dr söylesem değiştirir mi acaba
ikibebelianne-M 3melekannesiyim progestan bebegin tutunması icin gerekli hormonu sagliyor fitil olarak daha etkili agizdan alinca bas donmesi sersemlik yapar gonul rahatligiyla kullanin hamile oldgumu ogrendigim gun lekelenmem vardi 6.hafta basinda progestan fitile basladim 15. Haftaya kadar kullandim 8.haftada ciddi bir kanamamda oldu kanamadan sonra hem fitilini hem ignesini kullandim cok sukur bebisim iyi 30+4 dogum yaklasti
3melekannesiyim ikibebelianne-M rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ♥️ pazar günü adet olur gibi bı kanama oldu ama uzun sürmedi smdi kontrole gideceğim pazar günü kalp atışı yoktu sadece kese vardı dua edin 🙏
ikibebelianne-M 3melekannesiyim amin inşallah teşekkür ederim 🙏🏼 sizde inşallah çok güzel haberler alırsınız kalp atısını dinlersiniz, progestani ihmal etmeyin birde kendinizi fazla yormayin
Parlalina 3melekannesiyim inşallah bugün minik susamınızı görürsünüz kalp atışını duyarsınız ama progestan kullanıp yatın ihmal etmeyin ben 4+5 te öğrendim gebeliği öğrendiğim andan beri kullanıyorum 34+2 yim şuan halen devam progestan ve yatmaya. Rabbimm sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Pelinak 3melekannesiyim bugün bebeğide görüceksiniz kalp atışınıda gümbür gümbür duyucaksınız inşallah 🤲💐
dedimolabilirrr 3melekannesiyim Allah kolaylık versin bana da dinlen demişti yani yatıp uzanamıyorsan bile evde ağır bir iş yapma daha çok otur uzan yapabiliyorsan tabi 🙈
3melekannesiyim Parlalina 3 yaşında ve 18 aylık iki bebem var hiç yatmaya dinlenmeye fırsatım olmuyor çok yorgun halsiz bitkin hissediyorum
Kaderaslan Parlalina bendede tehlıke oldugu ıcın kullanıorum 15. Hafyadna berı suan 19 olduk doguma kadar kullancakmısım sabah aksam. Oncekı dogum sezeryan ve serklajlıyım. Acaba en son bu durumda olanlar hangı haftaya kadar bekletıyolar dogum ıcın
Umayiko Parlalina neden o kadar uzun süre kullandınız kanamanız devam ettiği için mi bende şuan 7+3 üm ilk hamileliğimdede 12. Haftama kadar kullandım sonra bırakmıştım kanamam yoktu şuan yine kullanıyorum iğne ve hap şeklimde ara ara kanamam oluyor canım sıkılıyor
Arzumkartall Parlalina her idrara gittiğinizde plastik gibi kalıntı oluyor mu progestandan birde akıntı yapıyor mu
Songulblt 3melekannesiyim fıtılden ziyade iğne verseydi daha çabuk tesir ederdi aynı durumu yaşadım fıtıl kesmedi düşecek diye öğün de vermedı kanama etkısı fazla olunca bıdha gıttım yolk saç oluşmuş diye ıgnesını verdi hemen dırek kestı 23 haftalığız sımdı çok şükür
3melekannesiyim Songulblt çok şükür benn sadece kese görünüyordu kese sağlıklı görünüyor dedi düşük riski olabilir diye progestan verdi bugün hastanye geldim inşallah kalp atışını duyarım
Parlalina Kaderaslan ben 4 kez ameliyat olmam gerekti böbrekten dolayı. Ondan kaynaklı 37 de alınıcak 10 temmuzda nasipse. O güne kadar progestana devam
3melekannesiyim dedimolabilirrr rabbim kolaylık versin hepimize minikleri sağlıkla kolaylıkla kucağımza almayı nasip etsin inşallah