Kızlar 38. Haftama girdiğimde bebek kanalda fakat açılma hiç yok dendi şuan 39 olduk dün doğuruyorum sandım geçmeyen ağrılarım vardı bugün de tam bikini bölgesi ve vajinada inanılmaz batma ağrılar vardı özellikle yürürken (yürütmüyor diyebilirim) sizce kanala iyice yerleşiyor ya da açılma oluyor diye olabilir mi . Tam anlamıyla kanalda olduğunu sanmıyorum çünkü eskiden hamilelerden duyduğum şey şuydu bacaklarımı bile kapatamıyorum ama bende o konuda hiçbir sıkıntı yok yani yeterince indiğini sanmıyorum. Acaba şuan indiği için mi böyle ağrılar oluyor