Kızlar ya çok kafama takılıyor benim bat 11 Haziran’dı ve afedersiniz 9 Haziran’da ilişki oldu kanamam geldi kırmızıydı kahverengiye döndü bir gün sadece leke leke geldi ve bitti bende adetim söküldü erken oldum sandım ertesi sabah baktım bir gram leke bile yok . Ve hala adet olmadım yarın kan vermeyi düşünüyorum. Böyle bir durum başına gelip gebe olduğunu öğrenen var mı acaba teşekkür ederim şimdiden. 💐🧡