kızlar selam , nereden başlayacağımı bile bilmiyorum bebeğim 18 aylık ve ben 15 haftalık gebeyim ilk bebeğim o kadar zordu ki kolikti ilk 3 ay hiç abartmıyorum 7/24 ağladı psikolojim o zamandan beri iyi değil lohusalığım hala bitmemişken resmen öğrendim oğlum şuan 18 aylık bal gibi amaaa çok çok hareketli tam rahatlamamışken bir kez daha hamile kalmak beni çok yıprattı ve karnımdaki bebeğim için böyle düşünmek bile bana çok fazla vicdan yaptırıyor ama inanın elimde değil psikolojik savaş veriyorum sürekli.. daha önce gezmeyi , süslenmeyi, kendine bakmayı seven ben şuan sokak insanından farkım yok çok kiloluyum saçlarım yoluk yoluk🥲 ne giydigimin bir onemi yok hep pijama arada suslenir cikarim ama arkadaslar ben cok yiprandim cok .. umarim beni anlarsiniz ben nasil alisacagim bu duruma nolur kalbimi ferahlatin evlatlarimi cok seviyorum ama ben kendimden gectim artik asla kendim degilim bitiğim sorun gezmek eglenmek degil sorun artik asla ben gibi hissetmemem .. hayattan kopmus gibiyim esim destek veriyor sagolsun annem ve kayinvalidemde ama
ben hala bu psikolojiden kurtulamadim hep bitigim hep ruhsuz ve dis gorunusune asla onem vermeyen bir kadina donustum tam kendime gelicem dedigim an tekrardan hamile kaldim .. tepetaklagim .. korunsaydin vs diyeceklere simdiden ; korunuyorduk prezervatif +geri cekilme ile ve bir sikinti oldugu an hemen ertesi gun hapi alirdim 2 kez yasandi cunku ama bu surecte asla bir problem olmamisti her sey okey ve saglamdi… nasil oldu onuda bilmiyorum gelecegi varmis diyorum ama ben artik bu tipimden bu dusuncelerimden kurtulmak elimdekilerin kiymetini bilip sukredip( farkindayim bu arada sukrediyorum ) ama iyi degilim alisamiyorum annelige benim gibi olan veye destek vereceklerin yorumlarini beklerim 🥲🥲🌸