Bade-33 Sana tek tavsiyem kimsenin etkisi altında kalarak böyle büyük bi kararı acelece vermemen! Özellikle bu kadar hormonlarının tavan yaptığı, ve duygusal olarak en uçları yaşarken! Eşinin istememesi büyük bi üzüntü evet, ama sonradan pişman olmamak için ona da kendine de bi kaç hafta zaman ver. Enine boyuna düşün öyle napıcaksan yap bence, sonra geri dönüşün olmaz çünkü.. Allah sabır versin. İnşallah en doğru kararı verirsin..