Şuan aynı ağrıyı yaşıyorum 5 6 saat önce iki bacak aramda kasıkla birleşen kısımda aşırı ağrı var yürüyemiyorum 3 saattir de yatıyorum hala geçmedi yatma halindeyken bile ağrı devam ediyor daha 25 haftalığım acile gitsem mi yarını beklesem mi karar vermeye çalışıyorum burda benim gibi olan var mı diye bakmaya gelmiştim bende