Kızlar selam 26 haftalik hamileyim şeker yuklemesi yaptirmak istemedim doktorumda 3 gun gunde 3 kere ölcelim ona gore bakarız dedi dün ilk ölcumlerim sabah açlık 78 tokluk 2.saat sonra 79 birde aksam 10 da ölcuyorum o da 110 cıktı bugun 2. Gunum sabah açlık 62 2 saat sonra tokluk 66 cıkti karbonhidrat tuketmiyorum acaba ondan mı sabah ki yediklerimi soyluyorum 2 kucuk boy haslanmis yumurta 2 tane ceviz 5 tane badem 3 kaşık babagarnuş salatası kucuk ince dilim kepekli ekmek 1 tane de kızarmış içlikofte ve 70 gram civarı kaşar peyniri yedim bunlarin hepsini 10 dakika da bitirdim 2 sonra sonra kan sekerim yinede 66 cıktı normal mi sizce ya bebege zarari olur mu 3 aylık sekere bakilan kan tahlili falan normaldi sonra boyle dusuk cıkinca muz yogurt bulgur pilavi yedim bi 15 dk sonra olcum 84 ciktı daha doktoruma sonuclari atmadim yarında olctukten sonra toplu aticam ama benimle ayni durumda olan var mi sorun olur mu merak ettim