Petunyaela Kızlar bugün ovülasyon testine göre yumurtlama günün. Sol kasığımda hafif bir ağrı var. Özellikle sadece sol kasıkta ağrı olması bir şey ifade ediyor ovülasyon günlerinde?
Ayseguls_baby Petunyaela sol kasıktan yumurtlamışsındır. Benim de sağ tarafım ağrıyordu doktor kontrolünde yumurtlama takibi yaptırdım, doktorum sağ tarafından yumurta oluşmuş çatlamış demişti
babyackgz Kızlar peki her ay aynı tarafta ağrı yaşamak normal mi bilen var mı? Benim hep sağ kasık ağrım oluyor