anneoluyorum1212 bende 27 haftalığım bugüne kadar kullanmayayım dedim ama artık bende başa cıkamıyorum asla alttan almayı bilmeyen, cenesini kapatmayan kocam ve surekli amaaan bi sen mi hamilesin diyen insanlar beni bu hale getiriyor sinir krizleri geçirdim defalarca hastanelik oldum karnımdaki yavruya kıyamadıgımdan yasamayı goze alıyorum sanki o kadar cıkmazdayım, o kadar yalnız hissediyorum. gebelik öncesinde de anksiyete teshisim vardı zaten antidepresan da kullandım terapi de aldım ama karnımdakine bu stresi yasatmaya hakkım yok diyerek sanırım bende artık ilaca baslayacagım. Allah kımseyı bu durumlara dusurmesın oyle zor bi surec ki.