47Umudum47 19 mm yumurta pregnyl yaptırdım iki gündür ovulasyon kullandım hiç koyu çıkmadı normalde iğne etkisi koyu çıkıyor deniliyor yaptıran var mı lütfen.. yaptırdığımda sıvı girişi hissetmedim ama yapılmadı mı sıkıntı mı vardı merak ettim