Benim oğlumda 23 aylık, 26 haftalık hamileyim. Çocuğum evet fazla ilgi istiyor, yoruyor ama benim bu hamileliğim daha kolay geçiyor. Birinci de işe gidiyordum ve 9 ay bulantım oldu aşırı halsizdim. İş yerindeki sinir stres baya etkiliyordu. Şimdi ücretsiz izindeyim ve bulantım yok, çok yorgunda değilim çok şükür. Oğlum zorlasa da, hala gece uykuları düzensiz olsa da şu an evde daha rahat geçiriyorum. Onu günde 2 kere parka çıkarıyorum, çok şükür iyi.