33+6 yız biz de. Kasık bölgemde çok ağrım var doktor da 36-37 gibi doğurursun gibi duruyor demişti 32 haftamızda. Böyle genital bölgesinde agrısı cok olan var mı? Ayaga kalktıgımda adım atarken cok zorlanıyorum, 15 dk yürüsem bebegim çıkacak gibi hissediyorum.