evlat_nimeti Bebegimin suyu siziyorsa bunu nasil anlayabilirim? Yaz sicagindan dolayi camasirim sirilsiklam oluyor ve hamilelikten once de o bolgem cok ter olurdu. Ama simdi icime suphe dustu bu ya ter degil de suysa diye. Siziyorsa ayirt edebilir miyim sizce?
mrp2023 evlat_nimeti eczanede bunun için bi ürün varmış idrar mı yoksa amniyon sıvısı mı ayırt ediyormuş eczacınıza sorabilirsiniz
esmaugurrr evlat_nimeti doktorlar alttan muayene yapıp anlayabiliyor ben 38. Haftadayım anca öyle kafam rahatladı benim
Pinaranneoluyor evlat_nimeti sıcaktan bence..ben geçen bir kaç gün önce kontrol e gittim suyu gayet iyi durumda demişti terdir o zaman dedim bende
esmaugurrr evlat_nimeti bana sızıntı şeklinde gelirse 3 günde biter dedi doktor ama bir sorun isterseniz Bebek hareketlerindende anlarsınız zaten
Kkardelenn1 evlat_nimeti en yakın doktor kontrolünde böyle düşündüğünü söylersen suyuna detaylı bakar bende aynı şekilde çok ıslak görünce söyledim suyu iyi dedi sızdığını zannetmiyorum ama tabiki takip et şüphe edersen gel dedi
Anniskoo0634 Kkardelenn1 Ben de öyle sanıyordum ama muayene olduğumda açıklığım bile yokmuş enfeksiyondan dolayı o şekildeymiş
MrvCgn evlat_nimeti benımde popo kısmım ıslanıyordu terlıyormusum bazen bana da acaba su mu gelıyor endısesı oluyordu
ddefnos evlat_nimeti hamileleigimin başından beri böyle benim her muayenemde suyum normal mi diye soruyorum doktor normal diyor ama iki post açtım bende bununla ilgili enfeksiyon çıkıyor bende her ay onunla ilgili bi vajina sıvısı denildi bide doktorum rahim kaslari gevsedigi için idrar kaciriyosundur dedi ama idrar olsa koku yapar bence böyle sadece su gibi ter gibi çok yürüyünce ya da ayakta durunca oluyor genelde bide