Bu ay 2. Klomeni kullandım. İlk kullandığım da yumurtaların istenilen gelişimde olmadığını söyledi. Bu ay ilaca adetin 2. Günü başladım sabah ve akşam kullandım. İlaç bittikten 4 gün sonra kontrole gittim doktor hiç folikül olmadığını belki erken çatlamış olduğunu endimetriumu 15.5 mm ölçtüğünü ve rahmin gebeliğe hazır olduğunu söyledi. Başına böyle bir şey gelen var mı?