Hilaldmrci embriyo varsa sorun yok yol sac dediğim bebeği besleyen nokta ilk bu gözükür sonra Embriyo gözükür siz de embriyo bile gözüküyormuş , belki bir aylık döngünüz gününüz kaymıştır belli olmaz kaç yaşındasınız bu arada , umarım hepimiz çocuklarımıza sağlıkla kavuşuruz🙏❤️