Merhaba arkadaşlar. 18+5 te gece 3 gibi bi anda şiddetli kanamayla uyandım. Ardından hemen hastaneye acile gittim. Sabahına doktorumuz geldi ve acilen Serklaj yapılması gerektiğini söyledi aksi taktirde sıkıntı olacağını söyledi. O gün hemen Serklaj yapıldı iki gün hastanede yattım. Ara sıra hafif kanamalarının devam etti ama kahverengimsiiydi. İki gün sonrasında taburcu oldum eve geldim hafif kanamalar devam etti koyu renkli. Sonra iki gün durdu ve iki gündür tekrardan hafif kahverengi lekelenme oldu ama bu sabah kırmızı ve parlak renkte gördüm korkmalı mıyım bu durumu yaşayan var mı doktorumuza danıştım endol fitil başlamamı söyledi ve başladım. salı günü kontrolüm var başına gelen var mı arkadaşlar yani sürekli kanaması durup devam eden Serklaj olalı 1 hafta oldu ve ikiz gebelik daha öncesinde iki düşük geçirdiğim için korkuyorum. Güncel haftam 19+5.