Ahsenaysun Arkadaşlar doktorum yavaş yavaş çatlak kremi kullan dedi işe yarayan beğendiğiniz onerebiliceginiz markalar nelerdir
Talentedmom Ahsenaysun doktorum madescar yazdı o iyi geldi ve incia kullanıyorum düzenli sürüyorum 8 aylık olacağım çatlağım yok şuan
Ahsenmira Badger belly butter kullanıyorum ikimci kutumu yarıladım 33. Haftamdayım yanına ek olarak vücut yağıda kullanıyorum göğüslerim çatladı sadece o da istemsiz 10-14. Haftamda felan çok hızlı çatladı ama karnımda belimde yok şuanda